11111011010


"Som man inleder året, så kommer året att bli."  Var det inte så?
Själv inledde jag året stinkande och smått skäggig. Känns bra!

Nytt år. Nya tider. Nya vanor. Ny blogg? 
Nejdå, samma blogg, men jag funderar på att göra några förändringar. Designen är en sak. Jag tror att det skulle vara trevligt med lite färg här och där. Bilder är en annan sak. Det här kommer aldrig att bli en bildblogg, men någon bild då och då kanske kan bli aktuellt. Sedan funderar jag också på om jag ska behålla "Dagens lilla korta". Jag vill nog inte avfärda det helt, men kanske kan ha det som ett oregelbundet återkommande moment mer än ett dagligt inslag. Ett tag framöver kommer det hur som helst att ersättas av "Citatet". I AIK Hockeys matchprogram hittar man ibland några roliga eller konstiga citat, och jag har valt ut några favoriter som jag kommer att presentera här på min blogg.


Nyårslöften är svåra att hålla. Därför har jag i år bestämt mig för att ha tio stycken, så kanske jag kan hålla ett av dem. Mina löften inför 2010 är:

  1) Höja morgoneffektiviteten
  2) Våga testa nya saker
  3) Banta ner mig 3,6 kg
  4) Skriva tre sånger
  5) Planera mina studier bättre
  6) Dricka två liter vatten per dag
  7) Bli en rebell
  8) Minst 500 inlägg på bloggen
  9) Lära mig räkna på fingrarna
10) Bli känd

Fortsättning följer...

(dock om typ ett år så bli inte allt för exalterade!)


Ha det så bra!

Hälsningar Kenneth


Kommentarer
Postat av: Elin

Gott nytt år Kenneth! Jag håller med Anna om dikten, sista delen var helt klart bäst! ;)



(och jag är imponerad av rubriken på detta inlägg, var självklart tvungen att kolla att det stämde... ;) är man mattenörd, så är man ;) )

2010-01-01 @ 21:47:45
Postat av: Malin

Vad innebär rubriken? Fattar ej?

2010-01-02 @ 12:58:04
URL: http://skenbart.blogg.se/
Postat av: Malin

haha, var bara tvungen att rätta till länken ;)

2010-01-02 @ 12:58:55
URL: http://skenbar.blogg.se/
Postat av: Kenneth

Till Malin:

Strunta i tio, gå över till två

Blir det kanske klarare då?

2010-01-02 @ 16:44:39
Postat av: Malin

Nej. Här är det dimma fortfarande

2010-01-03 @ 18:41:14
Postat av: Kenneth

Du är orienterad i gamla mönster,

dags att hitta nya fönster!

Tips till dig, om du mig hör:

Tänk nu som en dator gör

2010-01-03 @ 18:50:19
Postat av: Anna

Men Kenneth, banta ej ner dig 11,110 kg!

2010-01-05 @ 01:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0