Typical Friday


Hej! Jag ber om ursäkt för att det inte blev något inlägg inom fredagens ram. Jag fastnade framför en film om muterade mördarspindlar och då var det kört!

Fredagen var en typisk fredag. Föreläsning om... någonting. Troligtvis något inom linjär algebra, med tanke på kursens titel. Sedan var det dags för biljard och, förstås, veckans tips.
Denna vecka kommer jag nog att kamma hem stålarna. Det finns inget annat alternativ som jag ser det. Mitt tips denna vecka är superbra. Eller vad sägs om detta?


Tottenham - Aston Villa   1
AIK - Almtuna IS   1
Chelsea - Arsenal   2

Odds: 13,68



När vi ändå är inne på ämnet tips kan jag glatt meddela att våran tipsliga har vuxit till sju (eller möjligtvis åtta) medlemmar. Nu fyller vi en hel kupong!

Det var allt.


PS. Är det bara jag som blir lite mordisk när Fredrik Lindström öppnar munnen i "På Spåret"?
Jag känner för att slå honom i huvudet med ett våffeljärn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0