Snacka om korkat


Tre stycken korkunderlägg hade ramlat ur lådan och lagt sig bakom den. Jag gick ner på knä, och jag vände och vred på handen för att den skulle komma igenom den lilla springa som fanns. Jag försökte böja handen för att nå ner till underläggen, men det tycktes omöjligt.
Till slut fick jag ett litet grepp om det ena korkunderlägget med min ringfingernagel. Min hand skrapade i lådkanten hela tiden, men jag gav mig inte. Jag flyttade underlägget metodiskt, en centimeter i taget, tills jag äntligen kunde ta hjälp av min andra hand för att få ut det.
Efter cirka 20 minuter hade jag fått ut alla tre korkunderlägg.

Lite senare visade det sig att man kunde dra ut hela lådan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0