Alla Hjärtans Dag


Jag och min hypotetiska flickvän hade en underbar dag tillsammans.

Först uppvaktade jag henne med hypotetiskt röda rosor och en rosettbunden ask med hjärtformade chokladpraliner. Hennes hals prydde jag med ett hypotetiskt halsband gjort av guld.

Sedan tog jag med henne till en hypotetiskt femstjärnig restaurang där vi åt en hypotetiskt romantisk trerättersmiddag, som jag lät henne avnjuta i kombination med husets finaste vin. (Själv drack jag mjölk.)

Sedan gick vi till en hypotetisk biograf och "såg" en romantisk komedi.

Väl hemma igen tog vi ett hypotetiskt bubbelbad i hennes hypotetiska jacuzzi. Sedan masserade jag henne, ända från fötterna upp till axlarna, och avslutade processen med en hypotetiskt avslappnande ansiktsinpackning.

Därefter rundade vi av denna hypotetiskt perfekta dag med en hypotetisk tungkyss utanför hennes hypotetiska portuppgång. Kyssen var som hämtad ur en Hollywood-film.
Hjärtade bultade. Endorfinet rusade. Tungorna slöt upp i århundradets fyrverkerifest.
Det var helt enkelt den ultimata kyssen.

Ja, ni vet. Rent hypotetiskt.


Kommentarer
Postat av: David (aka Davomundo)

...

2010-02-15 @ 00:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0