Är Kenneth död?


Nej, jag är inte död. Så ni kan sluta jubla.

Efter biljard och tippning drog jag och Davidenko till McDonalds. Jag åt en Small Mac.
Okej, jag åt förstås en Big Mac. Jag passade bara på att driva med dess litenhet i förhållande till den mänskliga handen. Min cheesburgare "on the side" var inte heller särskilt stor.
Jag börjar nu förstå de där "Ingen Big Deal"-reklamerna.

Sedan bar det av till Patriks' och en helt underbar FIFA-kväll. Väldigt roligt! Resultaten känns inte så viktiga, men jag kan åtminstone meddela att jag slog Nicole med totalt 2-0.
Ojdå, jag glömde visst en nolla. 20-0 skulle det vara.

Idag har jag klippt mig. Eller inte jag... frisören klippte... men hela den där grejen känns såå 2001. Hur som helst är jag nyfriserad. Kort hår.
Efter önskemål av mig själv kommer här dock några bilder från tiden då jag hade långt hår.







Mmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0