Fluor (och saker som inte går)


Den första fluortabletten tappade jag i handfatet. Den andra ramlade ur munnen när jag gjorde en balansövning. Den tredje råkade jag svälja hel.
Så nu satsar jag på en extra lång tandborstning istället.

Glee tar ett litet uppehåll. Nu när alla andra serier börjar. Det är bra. Jag missade dock gårdagens avsnitt och fick lite panik tills jag insåg att man kunde se det på "nätet".

24 gamla tentauppgifter. Jag har klarat nio.
Att slarva inför tentan oroar mig inte särskilt mycket. Problemet är att jag inte har slarvat...
Men jag ska klara tentan. Jag ska inte bli underkänd. Det finns inte i mina tankar. Även om det finns i mitt anteckningsblock. Tolv timmar återstår.


Kommentarer
Postat av: Anna (Maggan)

LYCKA TILL!

2010-02-26 @ 23:07:45
Postat av: Kenneth

Tack!

2010-12-13 @ 23:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0