Tentan och jag


Det blev bara 45 minuters sömn inför tentan. Det var kanske inte helt optimalt.
Jag hade hoppats på en timme.
Nu har jag istället sovit bort hela eftermiddagen och hela kvällen. Tur att jag inte sov bort hela natten också. Den som är så härlig!

Tentaskrivningen gick bra i alla fall. Jag har kollat igenom lösningsförslagen och de såg i stora drag ut som mina lösningar. Jag håller dock inte riktigt med om lösningsförslaget till uppgift 2 (där jag väl rimligen då får kraftiga avdrag), men chansen till ett A finns absolut inom räckhåll.


Efter tentan spelade jag biljard med David. Han tjatade och tjatade, så jag gav med mig.
Och jag vann. För fjärde gången någonsin och för andra gången på de tre senaste gångerna!
Nu kommer han nog inte tjata mer.


Sen stannade tåget inte i Tullinge.  Man kan ju tycka att det hade varit lämpligt att meddela detta innan tåget lämnade Flemingsberg.

Men Tumba är också fint.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag gillar den positiva spiriten!!

2010-12-08 @ 15:11:20
URL: http://skenbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0