Som en bris


Jag kände för en liten paus i TV-tittandet, så jag och mina ljusblåa shorts tog en promenad runt kvarteret.
Kallt? Jo, men det var det ju.
Varmt? Nej, det var det ju inte då'rå, för det skulle ju säga emot faktumet att det var kallt.

Kul? Ja, ganska. Uppfriskande? Helt klart!
Men framför allt var det väldigt kallt, vilket jag redan varit inne på lite grann.


Nu sitter jag förvånansvärt nog och skriver på den där matterapporten. Är snart klar med halva första uppgiften.
Jag skulle ha belönat mig själv med en kvällsmacka om det inte vore för att vågen visade tresiffrigt imorse.
Den tredje siffran var visserligen en decimal, men det var en rätt hög sådan.


Emma, här är bilderna du får välja bland. Bilden du väljer kommer att vara min profilbild på facebook under två månader framöver.








Kommentarer
Postat av: Typ Emma

Sista bilden.

2011-01-04 @ 19:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0