Ses som släckt men lever livet


Jag har legat halvt utslagen under större delen av kvällen. Anledningen är/var brist på sömn. Jag skulle nämligen träffa min gamle klasskompis Anders idag. Vi skulle åka in till stan och handla, och Anders ville åka in tidigt med tanke på alla människor.
Vänta. Vi tar det igen. Han ville åka in tidigt med tanke på alla - människor.

Det var knappt en enda människa i hela city.

Och cirka två affärer var öppna. Så det där med handlingen blev ju inte av.


Anders köpte dock en historiatidning på Pressbyrån och jag köpte Abba Singstar för 69 kronor. En helt ny, fräsch utgåva! Försäljaren garanterade det.

Har en liten fundering bara...
Varför står det "I Love Dolly" på skivan och varför har Anni-Frid mustasch?


PS. The monks were wrong! Det visar sig att det är det här inlägget som är bloggens 500:e.
Vad häftigt att det kommer på juldagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0