Vintervit likt sockerbit


Ingen föreläsning idag, så jag tog en lugn, stressfri dag i hemmet. Det blev i och för sig lite stressigt där ett tag när jag inte riktigt visste om jag skulle hinna se klart hela Fringe-avsnittet innan handbollen började. Men det löste sig till slut.

Imorgon blir det andra bullar, även om stress knappast är den dominerande faktorn.
Snarare förtvivlan och självförakt. Jag ska nämigen åka in till Albanova och försöka skriva några Matlab-koder. Och sen måste jag väl börja på den där rapporten också.
Har inte sett Davomundo på ett tag. Kanske han dyker upp.

På tal om någonting helt annat så är vintervädret vi upplever väldigt härligt.
Tog en långpromenad idag och njöt något enormt av den uppfriskande luften och den vackra omgivningen. Det enda som var lite olyckligt var att jag tog mina flip-flops.
Det ångrar jag lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0