Första december


Det här börjar bli lite väl spooky. Två kommentarer från två olika bloggare som jag inte känner. Inom loppet av 41 minuter. ModeMartin och Elmo. Eh... va?
Säkert Kissie som har skvallrat...

Inte för att jag är otacksam eller så. Det är roligt att bloggen sprids.
Men även om ens enda mål är att locka över en person till sin blogg, så kan man väl åtminstone läsa inlägget man kommenterar och ha en kommentar relaterad till inlägget?
Framför allt när inlägget bara består av två ord. Då känns det ju överkomligt.


Men nog om det. Idag är det första december! Julkalendern börjar! Jag funderade på att gå upp kvart över sju för att se den på TV, men bestämde mig för att ligga kvar i sängen sex timmar till.
Och på tal om julkalendrar så tänkte jag ha en liten egen nedräkning fram till julafton, i form av en tävling. Jag vet att ingen (plus minus en person) brukar bry sig om mina tävlingar, men kanske kan julandan göra sitt till.


Dagens lilla korta:

Mazarinen till sin fru: Du är inte så snygg, du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0