Tick tack tock...


Nu börjar det närma sig. Och jag börjar närma mig den där 35-poängsgränsen som ger godkänt (och därmed C!). Och klarar man 35 poäng så kan man ju lika gärna slå till med 40. Då blir det ett B i slutbetyg. Men nu går jag händelserna lite i förväg.
Hur som helst är det färdigpluggat för min del just nu. Lite sömn på det här så kan jag repetera lite "whilst eatin' my breakfast", om ni förstår vad jag menar (vilket ni borde).
Och sen bär det av till ... ja, vart man nu ska åka för att skriva den där tentan.

Så till Bashar, Daniela, David, Emma, Nicole, Patrik och Sandra (och alla andra eventuella tentaskrivare som har hittat hit utan min vetskap) säger jag nu: Stort lycka till!

Och om någon av er skulle kunna gömma en fusklapp typ i entrén eller nå't så skulle det vara väl uppskattat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0