Tentaångest - på allmän begäran!


Programmering är inte riktigt min grej. Jag förstår inte upplägget. Jag fattar inte kommandona. Och jag är rätt säker på att det där semikolontecknet inte ska vara där.
Jag har klarat totalt två av hundratalet uppgifter på första försöket. Och en av dessa skrev jag av från föreläsningsanteckningarna.
Nu förväntas jag klara alla uppgifter på första försöket. Helt själv. Utan hjälp. På fem timmar.
Jag kanske borde lägga till att endast en tiondel av ovan nämnda uppgifter klarats av på mindre än fem timmar. Per upgift.
Plus att man inte har någon möjlighet att googla fram sin lösning. Så tar man hänsyn till alla dessa faktorer kan man analytiskt beräkna att min chans att klara tentan är cirka 12 procent.
Super.


Nu: Idol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0