Tent var det här!


Mindre än nio timmar kvar till tentan nu. Det är bra att jag vet var den äger rum.


Jag har kommit halvvägs i mitt pluggande. Lite drygt, om man räknar med att en uppgift är identisk på två olika tentor. Jag har dock en hel del frågor som har kommit upp under pluggandets gång. Frågorna berör lite allt möjligt, men främst begreppen stack och kö.

Vad är en stack?  Vad är en kö?  Vad är skillnaden mellan en stack och en kö?
Hur många stackar går det på en tom kö?   o.s.v.

Mina uppskattade övningsresultat än så länge är 20 poäng, 15 poäng, 0 poäng.
Vi kan ju låtsas att jag skrev dem i fallande ordning bara för prydnadens skull.

Men jag vet ändå att det är så här det brukar vara. Det går jättedåligt hemma, men när jag väl sitter på tentan brukar jag nästan alltid överprestera. Så jag är inte så jätteorolig trots allt.
That's why this time I'll fail...



PS. David skymtade förbi i kvällens avsnitt av Grotesco. Hoppas att han inte blir en diva nu när han har varit med i TV. Som han blev den där gången när jag sade att han var fin utan keps.
Helt odräglig i ett halvår efter det.


Kommentarer
Postat av: Anna

Stack - först in, sist ut!

Kö - först in, först ut!



Stackar på en tom kö... filosofi!

2010-12-07 @ 22:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0