Paradise? Någon?


Jag börjar gilla Emelie mer och mer. Men hon skulle ha behållt JP vid sin sida!
Nästan ingen kommer att rösta på Johannes i en eventuell final. Inte ens om motståndarna heter Rimon och Alexandra.


Skönt att Melissa fick lämna tävlingen. Och att hon fick göra det just för att hon är en bitch. Det var kul. Hon har varit hatobjektet nummer ett hela tiden. Från min sida i alla fall.


Fasen vad trasig Emanuel såg ut alltså. Helt förstörd.


Min favorit är, och har alltid varit, Lin. Och med Erik vid sin sida har hon faktiskt en hyfsat stor chans att vinna hela tjotaballongen. Det är väl så man säger? (eller gör...)
För tänk er själva... Erik är inte ogillad av någon direkt. Och vilka väljer bort Lin till förmån för Alexandra eller Kristin? Knappast mer än hälften. Den som skulle kunna få fler röster är Emelie. Men hon står ju som sagt med Johannes. Och han har ljugit för samtliga.
Så står Lin i en finalduell tror jag att hon kammar hem prispengarna.

Hon är blond för övrigt. Om ni inte visste det.


Nu börjar laddningen inför nästa vecka. Finalveckan. Vad som helst kan hända. Vem som helst kan åka ut. Det får inte missas.


Kanske var det här ett ganska onödigt inlägg att ha här på bloggen. Jag misstänker att max en av er som läser detta kollar på programmet. Övriga 99 % av er vet inte ens hur någon av deltagarna ser ut.
Okej, där kanske jag gav mig själv en liten komplimang. Övriga 75 % av er som läser detta vet inte hur någon av deltagarna ser ut.


För övrigt befann jag mig också i paradiset för några timmar sedan.
AIK spöade Timrå med 7-2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0