Och vinnaren är...


Emma!

Rätt svar i julkalendertävlingen "Gissa talet!" var 384. Två stycken gissade rätt, och den som var först med sin gissning var Emma. Stort grattis!
Jag gratulerar även Mohammed Jackson till en hedrande andraplats i tävlingen.

Min mamma hade förresten också en indirekt gissning vid matbordet häromdagen.
"Jag tror att talet är 24".

Så engagerad var hon.


Och nu till priset!
Förra gången jag hade en tävling fick vinnaren (Elin) en saga tillägnad sig på bloggen.
Den här gången tänkte jag vända på steken. Lite grann i alla fall.

Emma, ditt pris är att du får ett inlägg här på bloggen till ditt förfogande. Du får skriva exakt vad du vill och jag kommer att publicera det precis som du har skrivit det. Maxgränsen sätter jag för principens skull till 800 ord. Minimumgränsen är ett ord.

Notera dock att läsarna inte kommer att få veta att det är du som har skrivit inlägget såvida du inte skriver det i inlägget. Du kan alltså i mitt namn skriva saker som "Jag är en get".
Okej, det kanske ínte var ett jättebra exempel, men det var det enda jag kom på.

Du måste dock hålla dig inom de grundläggande etiska lagarna. Skulle du exempelvis skriva "Jag hatar cancersjuka barn" så skulle detta censureras.

Ditt inlägg skickas lämpligen via hotmail.

Deadline: 1 april 2011


Bonuspris: Bland tio stycken bilder kommer du att få välja vilken jag ska ha som profilbild på facebook under de närmsta två månaderna. Alternativen kommer på onsdag. Håll utkik!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha det här blir kul :D

2010-12-27 @ 23:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0