Jullov!


Snö upp till dörrkarmen. Ljusstakar i fönstrena. Och det bästa av allt - jullov.
Idag har jag lyssnat på några av 2010 års jullåtar för att komma i stämning.
Mariah Carey, Aqua och Sean Banan. Sorgligt nog var Sean Banans låt den bästa.
Gott Nytt Jul allesammans.

I övrigt har jag haft lite myspys hemma i soffan, gått en promenad, spelat bort alla överblivna julklappspengar och lekt finders keepers med mig själv. (PS. Jag vann.)


Igår var alltså den sista dagen i skolan innan jul. Det kommer att bli rapportskrivning under jullovet, men om jag är hyfsat effektiv borde det räcka att lägga ner två dagar på det.
Jag avslutade terminen med att inte väcka David (som hade somnat framför datorskärmen) innan jag gick hem, varpå han låg kvar där en halvtimme i sin ensamhet.
Sedan fick jag dock lite dåligt samvete och "slog honom en pling".

Sen somnade jag själv lite olägligt bara minuterna innan Paradise Hotel, och missade därmed finalen. Karma, skulle David säga. Men jag tror inte på sådant. Bra. Då skriver vi in karma på listan strax under Gud, Ödet och han som säljer flottyrmunkar på Drottninggatan.

Vadå 12 kalorier? Jag ser ju ut som en boll!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag lyssnar också på Aqua. Coolt. Men nu försöker jag ringa dig och du svarar inte. Ändra på det!!

2010-12-18 @ 15:27:24
Postat av: Anna

Och Mariah Carey också faktiskt. LÄSKIGT! Svara...

2010-12-18 @ 15:30:13
Postat av: Kenneth

Förlåt.



Handbolls-EM...

2010-12-18 @ 17:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0