Julen är slut.


Kanske inte helt slut, men så gott som. Lite dekor kvar i huset. Presentpapper som glömts i ett hörn. Och sen ljusstakarna som tänds sporadiskt fram till tjugondag Knut.
Men det är ganska härligt ändå. Pluggmässigt går jag snart in i en spännande period med sannolikhetslära och statistik på schemat. Dessförinnan en tenta i Numeriska Metoder.
Efter en termin på KTH så känner jag nästan suget efter att plugga. I skolan alltså. Under terminen. Inte under lovet. Nu känner jag suget efter att vila. Och se på DVD. Och spela FIFA.


Julaftonen var bra. Jag fick allt jag önskade mig i presentväg och mer därtill. Utom tejp, men för att vara rättvis så jag lade jag till det på listan tolv minuter innan julklappsutdelningen.
Hade tänkt lägga ut ett bildregn (som jag gjorde när jag fyllde år) men glömde att ta kort.


Tävlingen "Gissa talet!" avslutas för övrigt söndag 26/12 kl. 23.55. Vinnaren kommer att utannonseras på bloggen 27/12.


Gott mos.

Ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0