Valborg, sade Kenneth


Glad Valborgsmässoafton!
Att det redan har gått ett år sedan jag skrev det där Valborgsmejlet till Mats!
Som han rådissade...


Idag fyller min gamla klasskompis (och motspelerska i en oförglömlig sketch inför fullsatt aula där vi bland annat bar hattar som för egen del var rosa) år.
Jag är osäker på om hon läser den här bloggen, då hon under dryga sex månader aldrig har skrivit någon kommentar, men en liten minidikt ska hon få i alla fall.
Hon fyller ju faktiskt 20!


Hoppas du får en trevlig dag
följt av en kväll full av välbehag
När sen natten anländer, då är det så sant
att du, Isabell, har blivit en tant


Grattis på födelsedagen!
Gå nu ut och gör något du brinner för!

Hehe. Eld.


Kommentarer
Postat av: Haha

So Young... Sooo Gay!

2010-04-30 @ 22:50:34
Postat av: Kenneth

David, jag förstår inte alltid dina kommentarer...

2010-05-01 @ 23:26:13
Postat av: Isabell

Tack för den otroligt fina dikten:)

2010-05-04 @ 17:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0