Hej hej vaket tillstånd!


Det viktigaste först: Jag vann FIFA-turneringen.
Jag slog Davodinho i finalen efter en väldigt dramatisk avslutning. Det stod 0-0 när matchen gick in på tilläggstid. Jag fick hörna. Efter en helt misslyckad variant lyckades Davo bryta bollen och kunde kontra. Han gjorde inget misstag utan sköt in 1-0 via stolpen. Matchen var över och David stod som segrare.
Trodde han.

Efter avspark samlade jag trupperna och gick till anfall. Han pressade hårt, men på nåt magiskt sett lyckades jag överlista hans backar, kvittera till 1-1, och sedan avgöra matchen i förlängningen.
2-1 and Kenemon is the Champion! Igen.


Efter att bara sovit cirka fyra timmar natten till söndag så sov jag hela tolv timmar natten till idag. Och ändå var jag supertrött på föreläsningen. Jag sade tyst för mig själv: "Hoppas, hoppas, hoppas att det blir en lätt föreläsning idag."
Boris välkomstreplik: "Dagens föreläsningsmaterial är det svåraste på hela kursen."


Efter att nu på kvällen ha sovit ytterligare två timmar är jag äntligen pigg.
Men nu är det ju snart sängdags...  :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0