"Men han skrattar ju som en tjej!"


Vad ska man ha på sig? Det kan ofta vara ett stort bekymmer. Särskilt när man åker iväg på dagen, när det är som varmast, och kommer hem på kvällen när luften är kall.
Jag körde på långärmat och öppen träningsoverall med fingervantar i fickan. Det funkade förvånansvärt bra. Ungefär precis som AIK:s spel inte gjorde.
6 matcher. 2 poäng. 1 mål framåt. Men det vänder säkert på måndag.

Programförsäljningen går i alla fall stadigt uppåt. Förra matchen sålde jag 9 matchprogram.
Den här matchen sålde jag - 10.

På tåget hem var det en femtioplussare som diggade takten till någon låt lite överdrivet mycket. Huvudet for fram och tillbaka, upp och ner, från vänster till höger...
Sedan tog han även några inte så subtila danssteg innan han klev av vid Centralen.
Roligast idag.


En sak till. Imorse, när jag brett mina mackor och puffat upp soffkuddarna, så slutade TV:n fungera. Jag försökte åtgärda problemet (genom att stänga av den och sen sätta på den igen) åtskilliga gånger, men det hela tycktes menlöst. Sen funkade den dock hur bra som helst.
Och där är vi nu.


PS. Vadå orelaterad rubrik?


Kommentarer
Postat av: Elin

haha Kenneth allvarligt jag dööör !

Jag har haft en helt otrolig jävla skit dag. Det här med att sluta röka (läs: trappa ner!!!)visade sig att inte vara min grej. Skit i skolan, bra på gymmet, en galet irriterande storasyster. Men sen, ja då går man in för att läsa lite på kennethharblogg. Och var händer? Jo man skrattar så mycket att man håller på att kissa på sig och alla grannar tittar förvånat ut och tänker " En skrattmås? Eller är det en kråka? Kanske en korp?"

Ja, Tack för att du gör min dag. =)

2010-04-15 @ 21:20:13
URL: http://checka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0