Kenneth goes stalker eller veckans sleep walker


Herregud! Herregud! Herregud! Jag såg Molly Sandén på Centralen!
Hon var en av de hundratals idioter som trängde sig på ett smockat tåg när det kom ett nytt, nästan helt tomt tåg, bara en minut senare. Jag funderade på att hänga på bara för chansen att få stirra på en kändis en hel tågresa.
Men jag väntade på det senare tåget. Det kändes vettigt.

Sedan hamnade jag ändå bland två hostisar så jag hade lika gärna kunnat följa efter Molly...


Fotbollen gick inte så bra. Jag låg fel i position nästan hela tiden, blev överspelad jämt och ständigt och jag tror att jag lyckades med ungefär tre passningar under hela matchen.
Alltså, jag säger bara en sak. Det är tur att jag inte spelar i korpen.

I övrigt kan jag meddela att min Kvalserienagel (jag har låtit min högra ringfingernagel växa obehindrat) tappade cirka två milimeter i längd efter en tuff närkamp med en motståndare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0