Är det jag som fått starr eller är snön tillbaka?


Jag trodde verkligen att våren var här. Inga mer vinterkängor. Inget mer snöslask på vägarna. Ingen mer halka annat än på uttappad Slush Puppie Strawberry.
Men ack så fel jag hade. Och så skickar David sms om att vi ska spela utomhusfotboll på onsdag. Hur kommer det gå egentligen?

Ja, det kan inte gå sämre än för AIK i alla fall. Upp som en sol och ner som en snabbt äten pannkaka. Champions League om fyra månader?


Under min lilla påskledighet har jag inte lyckats åstadkomma mycket. Hade planer på att skriva en sång och konstruera ett korsord. Jag står nu med ett halvdåligt stick och ett nödansträngt hörnord. Känns sådär.


PS. Nån som hört nåt nytt om miljön?
Det var ju snack ett tag om att den skulle gå under.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0