Hej och välkomna till min blogg!


Jag har länge funderat på att skaffa en blogg. Varför jag inte gjort det förrän nu vet jag faktiskt inte. Kanske beror det på att jag varit tveksam till om jag passar som bloggare. Har jag verkligen någonting att berätta?
Efter noga eftertanke tror jag faktiskt att jag har det. Om det sedan är intressant eller inte visar sig nog så småningom. Tills dess (och förhoppningsvis även efteråt) bloggar jag på om saker som händer, har hänt, kommer att hända eller aldrig har hänt men som är värda att nämnas ändå.

Därför förklarar jag härmed min blogg öppnad och välkomnar alla eventuella läsare!
Jag hoppas att det blir en positiv upplevelse för alla inblandade parter och att denna blogg får ett bättre öde än mitt anteckningsblock från 1997 (som oturligt nog tappades i en hink med vatten efter bara två veckor).

Nu börjar äventyret!


PS. Jag är Kenneth.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0