I väntan på söndag


En poäng krävdes. En poäng togs. Det har ju blivit lite av AIKs signum i år att göra det som krävs men inte mycket mer.
På söndag väntar nu GULDFINAL och jag åker ner till Göteborg redan i övermorgon.

Detta innebär dock, tyvärr, att jag missar ett event på lördag kväll som jag blivit inbjuden till - nämligen pokerafton hos Davomundo med ett tiotal tjejer mellan 18 och 25 år.
Det hade nog kunnat bli kul. Särskilt eftersom vi skulle spela med kläderna på, vilket vi skulle.

Nu sitter jag och renskriver seminarieuppgifter till imorgon. Det känns ungefär som att tugga en riktigt seg köttbit. Fast utan den ljuva eftersmaken.


Dagens lilla korta:

Du é du och jag é jag. Och den där feta gubben på Konsum é typ retroaktiv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0