Glömska, derby och första kommentarerna


Lunchderby. Tidig uppstigning. Ställde klockan på halv åtta.
07.42 hasade jag mig upp ur sängen och gick halvsovandes upp till köket för att äta frukost.
Dock var klockan egentligen 06.42. Jag hade nämligen glömt att ställa om klockan till vintertid.
Ensam i ett hav av sandkorn. Så kände jag mig. Och trött då'rå.


Derbyt vanns av AIK med 2-1. Kenny Pavey stötte in segermålet framför oss på norra stå. Det var magiskt! Jag kan inte med ord beskriva hur lycklig jag kände mig i det ögonblicket.
Mest på grund av mitt dåliga vokabulär.


Jag noterar också att jag fått mina första kommentarer. Det var roligt.
Välkomna Malin och Niklas!


Dagens lilla korta:

Roger är min svåger. Han lagar piroger med inbyggda droger.
Han gav mig en bit. Den smakade skit. Sen bröt jag min elvaårssvit.


Kommentarer
Postat av: Elin

Nu har jag länkat dig i min blogg. Så du kanske får några fler läsare :)

2009-10-25 @ 17:28:51
URL: http://checka.blogg.se/
Postat av: Klara

Vad i helvete är en "elvaårssvit"? Haha

2009-10-25 @ 22:42:08
Postat av: Malin

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!

2009-10-26 @ 12:58:38
URL: http://skenbar.blogg.se/
Postat av: David (aka Davomundo)

Grattis Kenny!

2009-10-26 @ 16:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0