Bottenstrid, humor på scen och sjukdomsvirus i familjen


Hejselisvejsan!

Djurgården lyckades, trots att de avslutade matchen med nio man, besegra Örgryte med 2-1. Nu kan vad som helst hända och bottenstriden är mer oviss en guldstriden.

"Kvarteret Skatan - I nöd och lust" var en rolig föreställning. Jag var inställd på mediokra skådespelarinsatser och halvdana skämt, men blev positivt överraskad. Jag ångrar inte att jag såg den. Och jag slapp gå upp på scenen! Yes! ...mummel mummel...

Pappa, mamma, syster - alla är sjuka, och det är nog bara en tidsfråga innan även jag dras med. Personligen hade jag hoppats på att hålla mig frisk tills fotbollssäsongen tagit slut, men det verkar alltså inte bli så. En förkylning känns dock som en sak man kan bortse ifrån om det blir SM-guld. Och det blir det...

Imorgon är det derby.


Dagens lilla korta:

Sant är att sanningen kan ses som en synd. Men vem fan bryr sig?


Kommentarer
Postat av: Nickepicke

Tja Kenneth!

Jag var på DIF matchen! Var nog den värsta matchen jag sett! :O Skönt att den slutade lyckligt! :D

2009-10-25 @ 13:47:30
URL: http://nickepickee.blogg.se/
Postat av: Anna

Kvarteret skatan var ett genidrag av SVT. :) Bättre på tv än scen dock.

2009-10-25 @ 16:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0