Wednesday stuff


Hejsan!

Idag har jag varit ledig. Sov till halv tre. Åt frukost (kan meddela att de där nya mackorna inte var så värst spännande). Borstade tänderna med en sliten tandborste. Spelade FIFA en timme. Åt middag. Satte mig vid datorn för att skriva detta inlägg. Det är vad jag har hunnit med idag.

Om en knapp timme är det avspark mellan Italien och Sverige. Jag ska försöka pluggelugga lite innan dess, men om jag inte hinner det så finns det ju tid efter matchen.

Noterade ett första bidrag i min bloggtävling. Kul!

Vet ni förresten vad det är för likhet mellan en rörmokare och en skiftnyckel?

svar: Den ene bor i den andres ficka.

(Kom på den själv för några minuter sedan!)



Dagens lilla korta:

(Kenneths visdomsord):
Att vinna kan vara att inte försvinna, men att försvinna kan också vara att vinna.
Det är fan jävligt sant asså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0