Tillbaka till bloggen!


Tjenixen i prefixen!

Kenemon-KYT är tillbaka. Här följer en kort resumé över vad som hänt i mitt liv de senaste dagarna:

Såg AIK vinna SM-GULD. Firade att AIK vunnit SM-GULD. Åt hamburgare (medan jag tänkte på AIKs SM-GULD).


Guldfinalen fick ett sagolikt slut när AIKs lagkapten, trotjänaren Daniel Tjernström, avgjorde matchen med säsongens första mål. Efter elva års väntan fick han äntligen lyfta SM-bucklan. Som matchhjälte!

Efter matchen och prisceremonin blev det hemresa till Stockholm. Väl där blev det segerdans i över tre timmar. Dock hade jag tjockjackan på mig när jag dansade, vilket jag kom att ångra efteråt.


Under helgen har jag i stort sett ätit hamburgare till frukost, lunch och middag. Och av någon konstig anledning upplever jag nu utstrålande smärtor i vänster arm var tredje timme.


På grund av allt detta har jag inte sovit så mycket de senaste dagarna.
Som tur är har jag ingen föreläsning imorgon, så jag kanske kan ta igen lite då. Eller så går jag upp tidigt och pluggar istället. Hmm...
Bäst att sova på saken.


Men nog om "The Amazingly Awesome Life of Kenneth"! Vad har alla ni andra gjort?


Dagens lilla korta:

Jag önskar jag vore en katt
Och jagade möss som besatt
Men för trevnadens skull
med en päls gjord av ull
Så att råttorna fick sig ett skratt

Innan deras blod rann längs trottoaren...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0