Tentan gick bra!


Hej och/eller Hallå!

Efter gårdagens tenta åkte jag till David (numer även känd som Mr. Jag-vill-inte-diskutera-tentan-och-du-får-inte-säga-nåt-av-dina-svar-eller-hur-du-gjorde-för-jag-vill-varken-höra-eller-prata-om-det). Vi spelade FIFA10 och sjöng Singstar, som utlovat. Jag krossade honom i Singstar. I FIFA var det jämnare, men jag vann ändå tre av fem matcher. Majoriteten är ju allt som räknas! Jag försökte faktiskt skriva ett blogginlägg också, men internetuppkopplingen havererade.

Hur som helst gick det bra på tentan. Har kollat upp svaren på kurshemsidan och kan glatt meddela att jag hade alla rätt! Jag tror att jag kanske får något eller några poängs avdrag för ofullständiga lösningar, men det mesta talar ändå för ett A i betyg. (-glad smiley-)


Idag köpte jag julklappar. Och så såg jag en riktigt fet duva! Hehe.


Imorgon (måndag) är sista chansen att medverka i min bloggtävling "Hitta det längsta ordet som får minst tio miljoner träffar på Google". För mer information, se inlägget "Bloggtävling" från den 16 november. Just nu leder Elin med ett ord på nitton bokstäver, men jag vet att det går att slå. Har själv hittat ett ord på 22 bokstäver som uppfyller kraven. Tänker dock inte vara med i min egen tävling.


Snart skall sovas (eller ja...om typ två timmar). Ha det så bra!

Kram Kenneth


Dagens lilla korta:

David diggar deg. Jag diggar dig.


Kommentarer
Postat av: Elin

Du är så himla duktig Kenneth!!



Hade tänkt att hålla på mitt sista bidrag till de sista minuterna, men jag postar det nu ändå... (och det är längre än ditt på 22!)



Bidrag: googletranslatesenglish

2009-11-30 @ 23:14:07
Postat av: Elin

För säkerhetsskull skickar jag förra bidraget en gång till, om formen skulle vara viktig... ;)



"Bidrag: googletranslatesenglish"

2009-11-30 @ 23:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0