Robin - The King of ATP


Robin Söderling är kung i tennisvärlden just nu. Efter att ha slagit Rafael Nadal i två raka set upprepade han idag den bedriften mot Novak Djokovic. 7-6, 6-1 skrevs setsiffrorna. Nu har han god chans att vinna gruppen, och slipper då förmodligen Roger Federer i semifinalen.
Men varför går matcherna på Viasat Sport? Då kan jag ju inte se dem. Surt.


Nu har jag börjat bekanta mig lite med linjer, plan, samt skärningspunkter och avstånd dem emellan. Jag förstår lite mer än vad jag gjorde i gymnasiet i alla fall. Är dock orolig över linjära avbildningar. Sådana måste jag sätta under lupp imorgon.


Svar på fråga: Bloggtävlingen stänger på måndag klockan 23.59.59.


Dagens lilla korta:

Robin, du är bra!
Robin, du är bäst!
Robin, du är skitbäst!
Du är åtminstone helt okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0