Kväll


Hej! Helgen är snart slut och jag har inte pluggat ikapp. Inte på långa vägar. Men från och med nu har jag inga seminarieuppgifter att tänka på, så det borde inte vara någon fara.

Det blev inget fotbollsspelande. Vädret avskräckte mig. Spelade FIFA istället. Vilket i och för sig är nästan samma sak, eftersom Kenneth spelar i mitt lag. Har dock bänkat den sopan.

Om mindre än en timme är det säsongspremiär för "Supernatural". Det är en serie som bara har blivit bättre och bättre för varje säsong, och jag räknar med att kvällens avsnitt blir någonting alldeles extra.

Ha det så bra!


Dagens lilla korta:

Groucho Marx sade en gång: "Time flies like an arrow. Fruit flies like a banana."
Är beredd att hålla med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0