Knappast planlöst


Så här ser min plan ut:

Nu ska jag jobba med linjära avbildningar i en och en halv timme till. Sedan ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig. Hoppas på sömn!

Imorgon ska jag stiga upp strax efter klockan tio, äta en god frukost och sedan kolla igenom mina gamla seminarieuppgifter. Därefter blir det lunch och sedan sätter jag igång på allvar. Fyra gamla tentor skall avverkas innan Idol. Däremellan ska jag även äta middag. Efter Idol kollar jag igenom någon sista uppgift och sedan ska jag försöka sova. Förhoppningen är att jag ska få fem timmars sömn inför tentan på lördag.

På lördag morgon får jag några panikattacker på tåget, sväljer min tunga på tentan och kommer ut med ett svagt C.


Sen ska jag och Davorigo festa loss med FIFA och Singstar!


Dagens lilla korta:

- Varför får inte jag binda någon när Hola band Ola?
- För du é fett keff, yaoh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0