Knäppa tisdagen


Den här tisdagen skiljde sig från tidigare veckors tisdagar i följande avseenden:

1) [Däjvid] bjöd mig på panpizza

2) Jag blev klar med alla problemsamlingsuppgifter

3) Jag spelade biljard (fick råtorsk som vanligt)


Nu sitter jag hemma och räknar lite matte. Det är faktiskt roligt.

Imorgon är jag ledig. Trallera fallera och så där. Då ska jag sova länge, spela FIFA och sedan bekanta mig lite med Mathematica.

Hittade dessutom en ny sorts smörgås i frysen som jag tänkte prova till frukost.

Och på kvällen är det ju träningslandskamp i fotboll!

Onsdagen har seglat upp som veckans favoritdag (näst efter fredag, lördag och söndag).


Dagens lilla korta:

Excel - tabeller och annat skit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0