Kaos i systemet


Hej! Hann inte sova någonting innan middagen och då rubbades hela mitt system. Jag är för trött för att hålla mig vaken men jag kan bara sova tre timmar i sträck innan jag behöver ta en paus i vaket tillstånd. Just nu befinner jag mig i en sådan paus. Tror jag i alla fall.

Anledningen till kaoset var att jag stannade kvar länge i skolan för att lösa en problemsamlingsuppgift. Och det var inte ens min uppgift!     Men jag klarade den efter två timmar. Känns bra.


Instick:  Och så sov jag förbi "Paradise Hotel"!    Det får bli TV6Play.


Om mindre än en halvtimme stänger min bloggtävling. Så bidragen lär ju rassla in de närmaste minuterna. Eller inte.


Dagens lilla korta:

Spegel spegel på väggen där, säg mig hur det gick för David på tentan.

Han vägrar ju säga det själv, den där konstant dansande snubben!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0