Good decision, Kenemon!


Jag blev klar med renskrivandet tidigare än väntat. Jag tittade på klockan och såg den ticka upp emot halv två. Jag funderade på att gå och lägga mig, men bestämde mig ändå till slut för att ta en snabb titt på de problemsamlingsuppgifter som jag inte klarade av igår.
Bästa beslutet någonsin!

Jag klarade samtliga fem! Efter att jag lyckades lösa den första rullade det bara på. Det var som att jag helt plötsligt inte kunde göra fel. Jag gjorde visserligen fel några gånger (hade 19 felaktiga svar på en uppgift) men det inföll sig ett självförtroende som bara verkade till min fördel.

När jag nu var i sån högform bestämde jag mig för att även försöka mig på sista uppgiften bland seminarieuppgifterna (som jag ännu inte klarat). Efter det är mitt självförtroende nere på "rock bottom" igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0