Fars Dag


Idag är det Fars Dag, och för bara några minuter sedan uppvaktade jag min far.
Han fick en teckning. 


AIK vann dubbeln!!! Och när det väl kom till kritan var det ingen tvekan om vilka som var bäst.

Djurgården är kvar i Allsvenskan. Det satt hårt åt, men till slut gick det vägen för blåränderna.
Visst hade det varit kul om både DIF och Bajen åkt ur samtidigt som AIK tog dubbeln, men å andra sidan har Assyriska ingenting i Allsvenskan att göra. Det räcker med Mjällby och Åtvidaberg.


En ny tuff vecka väntar mig pluggmässigt. Viktiga poäng står på spel inför tentan och i seminariekursen. Hoppas att jag inte tappar bollen!


Om en dryg timme är det säsongsfinal för "Supernatural". Det är en serie som bara har blivit bättre och bättre för varje säsong, och jag räknar med att kvällens avsnitt blir någonting alldeles extra.


I övrigt är jag lite småskitig på ryggen där tröjluddet samlats under två veckors tid.



Dagens lilla korta:

There once was this woman from Mars
who stole and was put behind bars
She decided to bail
and escaped thence from jail
Just to marry a drunk guy named Lars


Kommentarer
Postat av: J

Ritade du en teckning på riktigt? lägg upp en bild!

2009-11-09 @ 16:32:08
Postat av: Kenneth

Om jag bara visste hur man gör...

2009-11-09 @ 22:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0