Hur som helst parallellt


Jag säger och skriver hela tiden "ett parallellogram", men det heter tydligen
"en parallellogram".


Pluggar nu inför lördagens tenta i Algebra. Jag kommer att bli godkänd. Mer än så vet jag inte. Det får gå som det går. Jag har åtminstone sett till så att jag får full bonus, vilket kan få stor betydelse.


Snart börjar söndagens härliga TV-program. Det finns ju så många! Men jag ska nog spela in några och använda tiden till att plugga istället. Det känns vettigt.


Eh...Ett litet sån't här "By the way" bara:    Daviduppo! Sluta sprida lögner om mig! Särskilt den där om robotdansen, vilken har blåsts upp till alltför höga höjder.


Dagens lilla korta:

Mannen som åt fisk: Om två kilo är jag mer baddare än den här fisken någonsin var. Jag har ju nämligen ett simmärke att lägga till vikten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0