Lördag


Hej allesammans!

Efter att ha sovit nästan tolv timmar vaknade jag upp och kände mig dödstrött. Nu, tre timmar senare, är jag betydligt piggare. Dock har jag fortfarande lite sömn kvar i ögat som inte går bort.


Första helgen utan fotboll på väldigt länge. Äntligen kanske jag kan ta det lugnt, plugga ikapp lite, göra nåt kul. Funderar på att spela fotboll.


Snart blir det middag (taco!) och sedan ska jag krypa ner i sängen och läsa en spännande bok av Anders Tengstrand.

Ha en bra kväll!

Hälsningar Kenneth (som är jag)


Dagens lilla korta:

Jag hatar folk som dumma är
Som ljuger, bråkar, skriker, svär
som retas, trilskas, sparkas, slåss
Är elaka mot alla oss
som inte dumma är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0