Inne på slutspurten


Spurtade från tunnelbanan till pendeltåget. Hann med tretton sekunders marginal. Yes!
Detta gjorde att jag kom i tid till...

...min hårklippning. Ja...kort hår...


Sista seminarieuppgifterna ska vara klara imorgon. Jag gissar på en ny "all-nighter" för min del. Har dock inte klarat sista uppgiften ännu och vet inte hur jag ska gå till väga.
Känns typiskt. 60 uppgifter. Har klarat de 59 första. Åker dit på den sista. Igen.


Min lärare Martins favoritord är "trivialt". Ibland använder han det mer än tio gånger per lektion. Nån som vet vad det betyder?


Dagens lilla korta:

(Kenneths visdomsord):
En spegel ger en förvrängd bild av allt som är rättvänt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Trivialt är ngt som är nästintill löjligt enkelt. Det måste man veta, nu vet du!

2009-11-12 @ 22:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0