Ledig


Eftersom jag var ledig idag valde jag att sova länge. Strax efter halv ett tog jag mig upp ur sängen (utan kramp i vaden). Sedan har dagen flutit på. Spelade FIFA. Dock var motivationen inte på topp, eftersom det bara gällde försäsongsmatcher (som schemalagts till efter säsongen). Sista matchen spelades i slutet av juli år 2010, men försäsongen inför nästa säsong börjar redan i juni, varvid nästa säsong hoppade fram till 2011 för att inte skapa en omöjlig tidsparadox. Mina spelare blev därmed ett år äldre. Jag skrek.

Snart blir det middag och efter det ska jag sätta tänderna i denna veckas problemsamlingsuppgifter (inte bokstavligt talat, såvida det inte går riktigt dåligt).

Sen blir det nog...<RING RING>...vad var det? Måste vara min biologiska klocka som ringer! Bäst att sluta skriva.


Dagens lilla korta:

Århundradets ordkrig (Del 2):
- Du är så jävla ful!
- Ska du säga, Herr Ful!
- Ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0