Det börjar med snö


Snön är här! När jag öppnade ytterdörren i morse såg jag tusentals vackra snöflingor singla ner framför mina ögon. Överentusiastisk som vanligt tittade jag upp mot himlen och fick en snöflinga i ögat. Efter det såg jag lite suddigt ända tills jag befann mig någonstans mellan Årstaberg och Stockholms Södra.

Skolan gav mig vad jag hoppades. Sådant blir man glad av. Och det är precis vad jag är. Glad.

Efter plugget spela jag bille med Davve och jag torra med 5-2. Igen. Men jag garva fett ändå. Sen drog jag hem och käka lurre innan jag knorra fyra timmar.

Sen blev det nu och nu blir det middag. Hörde jag hamburgare?


Dagens lilla korta:

Vad livet ter sig skumt ibland,
sa drängen till sin piga
För när jag bad om frugans hand
så valde hon att tiga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0