Snö och så


Hej där!

Vaknade upp i morse utan att gå baklänges. Känns bra!
Jag läser mitt inlägg från gårdagen och känner att jag överdrev en aning. Visst gör det ont i armen, men bara om den höjs i minst 30 graders vinkel över gyllene snittet. Och vad gäller febern har jag inte haft någon. Jag känner dock att min kroppstemperatur gått upp en aning, så det kanske kommer. Något illamående har jag inte känt av än.

Visst är det härligt med snö? Jag gick på en liten promenad till brevlådan och tyckte att det var hur härligt som helst. Hoppas den stannar.
Fick för övrigt en folder från Göteborgs Universitet angående Masterprogram i matematik och naturvetenskap. "Som naturvetare med tre eller fyra års studier bakom dig..."
Jag eldade upp skiten.


Dagens lilla korta:

Kapten Krok köpte en snok, och de hade en elakhetstävling
Krok, han vann, så snoken försvann och ersattes fräckt av en grävling. Som hette Bert.


Kommentarer
Postat av: Muppi

Men vad hette snoken då? Och, ja det är underbart med snö!

2009-12-20 @ 23:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0