Sankta Lucia har ljus i sitt hår


God morgon, alla bloggläsare! God Lucia och Glad Tredje Advent!

Jag funderade på om jag skulle gå upp klockan sju och titta på SVT:s TV-sända luciatåg, men bestämde mig för att prioritera sömnen. Jag har ju tenta på tisdag.
På tisdag, på tisdag, på tisdag...(eko)

13 december = dag då lussebullar äts. Själv åt jag dock min igår, varför jag står utan vid kvällsfikat. Vid vägen, låter inte lussekatt godare än lussebulle? Jag tycker det.


Dagens lilla korta:

Sankta Lucia, ge mig en spänn! Om inte så slår jag din vän! (herr pepparkaksgubbe)


Kommentarer
Postat av: Miami Bitch

Man kan inte äta för många lussebullar :D Själv åt jag dock ingen.... För jag hade inte min ät-dag då. :( eller halva åt tydligen. :P

2009-12-20 @ 23:21:38
Postat av: Muppen och muppen bästa kompis

Och btw, jo lussekatt låter liite smarrigare hihi

2009-12-20 @ 23:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0