Plan B


22,5 poäng. Av 30 möjliga. Exklusive bonus. Det är det som gäller nästa tisdag. Jag har lagt upp en plan för hur jag ska lyckas. Räknar dock med att jag inte kan hålla mig till den. Det blir nämligen alltid så. Som tur är brukar jag ändå (oftast) ta mig ur de situationer jag försätter mig i. Med tur eller med vilja. Ibland med en kombination av de båda.

Idag hade jag datorlaboration. För en gångs skull klarade jag majoriteten av uppgifterna utan att be om hjälp. Jag klarade till och med, efter mycket knep och knåp, den sista uppgiften på första försöket! Då kändes det lite dumt att jag dessförinnan hade 53 felaktiga svar efter rena gissningar.


Dagens lilla korta:

Har någon sett min vante?
Den är röd, lurvig och satt senast på min vänstra hand (men är troligtvis inte kvar där nu).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0