Nyårspoesi


Med två veckor kvar till nyårsafton kommer jag med en uppmaning till alla mina bloggläsare:

Skriv en nyårsdikt som jag kan publicera på min blogg på nyårsafton. Valfri längd. Med eller utan rim. På japanskt versmått eller bara som en vardaglig text. Det är helt upp till er. Alla inkomna dikter kommer att publiceras (såvida de inte innehåller uppenbara obsceniteter eller liknande). Jag skulle föredra om dikterna är mig tillhanda senast den 30 december. Hur jag erhåller dem spelar ingen som helst roll (varför inte som kommentarer på bloggen?)   Självklart kommer även jag att skriva en dikt till detta högtidliga tillfälle.


Lycka till!

/Kenneth


Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag hoppas verkligen att du inte glömmer bort juldikten. :)

2009-12-20 @ 22:59:20
Postat av: Kenneth

Jag skulle aldrig glömma något sådant!



(Borde kanske säga detsamma?)

2009-12-20 @ 23:31:06
Postat av: Nikål

Jag hoppas att du har kvar den du skrev för min mobil e borta :(

2009-12-28 @ 03:13:51
Postat av: Nikål

Vet inte om det kom fram men å andra sidan kan jag den typ :)

2009-12-28 @ 03:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0