Nattindivid i brist på dagtid


Ha-ha-ha-hann inte skriva något inlägg inom dygnets ram, men ville ändå säga hej innan jag gick och lade mig. Lördagen den 19 december spelade jag fotis med Davolito och några av hans kompisar. Vi skulle egentligen vara 20 stycken. Vi blev fem. Men det var kul! Och jag slog Davoman i alla moment så vitt jag kan minnas!

Sen blev jag kurre med ett fyllo på tåget. Han sade att han skulle ringa mig men jag tror inte att han var allvarlig.

Snart skall slumras sött i sängen. Är lite trött efter att ha krossat Davidenko så många gånger. Sov gott!

Och just ja: Hej!


Kommentarer
Postat av: Mulatten och Skinkface

Hej :)

2009-12-20 @ 22:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0