Mariettefritt


Det var riktigt tråkigt att Mariette åkte ur Idol förra veckan. Hon var ju den utan tvekan bästa sångerskan i startfältet och den enda som på allvar skulle kunna utmana Erik. Vem åker ikväll?


Tillägg från gårdagen: När jag skulle hämta ut min skrivning låg alla studenters tentor huller om buller på en bänk, öppen för allmän beskådning. Ingen lärare var närvarande. Vem som helst kunde ha tagit min tenta och gjort vad som helst med den. Och det kanske det var nån som gjorde också. Den var nämligen lite gul uppe i ena hörnet.

Jag tror att Stockholms Universitet tagit offentlighetsprincipen lite väl bokstavligt.


Dagens lilla korta:

Snor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0