Here's what's goin' on


1) Till och börja med uppmanar jag återigen alla läsare att skriva en nyårsdikt som jag kan publicera på bloggen på nyårsafton. Poesi och champagne går ju hand i hand som ni vet!

2) Idag hade jag en lång härlig pratstund med min undulat. Det kändes verkligen som att han lyssnade på mig. Kul!

3) Ikväll blir det FIFA-spelande! Det går bra just nu. Vägen till Premier League känns som en transportsträcka. FA-cupen däremot...

4) Imorgon är det AIK-Sundsvall på Hovet. Chans till revansch och kanske sista chansen för AIK att blanda sig i kampen om en direktplats till Kvalserien. Tre raka segrar är nästan ett måste!

5) Har fortfarande inte hittat den där strumpan.


Dagens lilla korta:

Det kan jag inte avslöja. Det är hemligt. Men jag kan lova att det är väldigt roligt.
PS. Det slutar på "er".


Kommentarer
Postat av: Nicole

vad gulligt att du har en undulat, hälsa till den:)

2009-12-30 @ 17:54:09
Postat av: Patrik

Spelat Pro evolution soccer? Bra skit!

2009-12-31 @ 15:38:28
Postat av: Kenneth

Bättre än FIFA?

Personligen tycker jag dock att själva fotbollsdelen är bra och har varit det under en längre tid när det gäller FIFA. Det jag saknar är vissa av sakerna runtomkring. Varför heter t.ex. AIK "A. Solna" och varför har de inte sitt riktiga märke? De hade det för några år sedan. Och varför lägger de ibland två matcher på samma dag?

Sådana grejer irriterar mig.

2009-12-31 @ 16:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0