Han blev så förnedrad...


Hej!

Ni kanske undrar varför jag inte skriver någonting om tentan. Anledningen är att jag inte är helt på det torra över hur det gick. Jag tror att det gick hyfsat, men med tanke på hur många fel jag gjorde inför provet så kan jag inte känna mig säker. Helt klart är i alla fall att det inte blir full pott. På fredag får jag min dom.

En sak till:  Igår krossade jag Davorigo på FIFA (igen!) Jag vann med 1-0 efter att han gjorde självmål i 93:e minuten.

Puss och Kram!


Kommentarer
Postat av: The fifteen-years-old twins

Haha lyckat med självmål... "Han är ganska bra". HAHA (a)

2009-12-20 @ 23:14:18
Postat av: Kenneth

Var det inte fjorton?

2009-12-20 @ 23:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0